Cégünk küldetése hogy a vállalat működése során a megrendelők, a tulajdonosok és a munkatársak érdekei egyaránt érvényesüljenek. Ennek alapvető feltétele a jó munkakörnyezetben végzett minőségi munka. A minőség folyamatos és megfelelő szintű biztosításának elősegítése érdekében vezettük be az ISO 9001:2001-es minőségirányítási rendszert. Fontosnak tartjuk, hogy munkatársaink egytől-egyig azonosuljanak a cég minőségszemléletével.
Minőségpolitikánk három alappillérre épül. Ezek a technológiai fejlettség, a szakmai felkészültség és az ügyfélközpontúság.
A minőségi munkavégzés egyik alapvető kelléke a megbízható és minőségileg kifogástalan munkavégző eszköz. Gépeinket ennek szellemében választottuk a világ vezető gyártóinak termékei közül. A beszállítóinkkal ápolt kapcsolatnak köszönhetően naprakész információkkal rendelkezünk a technológiai újításokról, melyekhez folyamatosan igazítjuk saját gépparkunkat.
Munkatársaink két évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkeznek az építőipar több területén. Szakembereink a gyakorlatban szerzett tapasztalat mellett folyamatos szakmai képzéseken vesznek részt.
A vevők elégedettsége a minőség legjobb mutatója. Az elégedettség eléréséhez a szakszerűség mellett szükséges a vevő igényeinek, elképzeléseinek a megismerése, feltérképezése. A szervezet egészét jellemző vevőközpontú szemléletnek köszönhetően egyénre szabott szolgáltatást nyújtunk megrendelőink számára.